loading...
کارویس
admin بازدید : 40 شنبه 09 شهریور 1398 نظرات (0)

برای اینکه قیمت نماشویی ساختمان خود را به صورت حدودی بتوانید تخریب بزنید بهتر است در قدم اول جنس نمای خود را بشناسید و کمی اطلاعات راجع به قیمت نماشویی آن کسب کنید که باید گفت تیم مشاوران نماشویی ساختمان کارویس با ارائه خدمات رایگان مشاوره در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده است تا تمام سؤالات شمارا در زمینه قیمت نماشویی ساختمان و نوع ارائه خدمات آن پاسخ و بهترین راهنمایی ها را به شما ارائه کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید روش ها و همینطور قیمت نماشویی ساختمان برای هر جنس از نما متفاوت است و بهتر است که شما از این روش ها قبل از آغاز نماشویی ساختمان خود اطلاع داشته باشید، روش های نماشویی به طور کلی به دو دسته تقسیم می شود که شامل۱) روش سخت ۲)روش ساده

 

۱)روش سخت و تأثیر آن بر قیمت نماشویی ساختمان: در این روش از دستگاه های قوی مانند واتر جت و واتر سند بلاست استفاده می شود که همین بر قیمت نماشویی ساختمان تأثیر بسیار زیادی دارد و تنها برای نماهایی از جنس سیمان،سنگ،آجر،بتن به کار می رود.

 

۲)روش ساده و تأثیر آن بر قیمت نماشویی ساختمان:در این روش فرد کارشناس باید با روش دستی و با تی و ابر و مواد شوینده کم قدرت نما را شستشو کند که در این روش زمانی که از کارشناس نماشویی گرفته می شود می تواند بر قیمت نماشویی ساختمان تأثیر بسیار زیادی بگذارد و تنها برای نماهایی با جنس کامپوزیت،شیشه،چوب(ترموود) و اچ پی ال به کار می رود.

 

قیمت نماشویی ساختمان برای هر جنس از نما چگونه است؟

 

باید گفت اولین موضوع در برآورد قیمت نماشویی ساختمان، میزان جرم و آلودگی نما و متراژ نما است، بعد از آن جنس نما و میزان زمانی که از کارشناسان نماشویی می گیرد. برای نماهایی که به روش سخت شستشو می شوند قیمت نماشویی ساختمان بر حسب میزان مواد شوینده مصرفی و افراد متخصص محاسبه می شود و برای نما هایی که به روش ساده شستشو می شوند قیمت نماشویی ساختمان بر حسب زمان شستشوی نما محاسبه می شود. قیمت نماشویی ساختمان از متری ۵٫۰۰۰ تا متری ۱۰٫۰۰۰ تومان است که برای هر ساختمان با هر نوع از نما و هر مقدار آلودگی متفاوت خواهد بود.برای متراژ های بالا تر از ۵۰۰ متر مربع کلینیک ساختمانی کارویس تعرفه هایی قرار داده که بر قیمت نماشویی ساختمان تأثیر زیادی دارد و می تواند هزینه نهایی را کمتر کند.

 

 عوامل تاثیر گذار بر قیمت نماشویی ساختمان

 

برای نماشویی ساختمان روش های اجرایی متفاوتی وجود دارد که از جمله این ها می توان به نماشویی با طناب اشاره کرد که نیاز به تخصص و گذراندن دوره ها بسیار حرفه ای دارد و بر قیمت نماشویی ساختمان تأثیر گذار است و در وقت و انرژی صرفه جویی می شود. روش دیگر استفاده از داربست است که یک روش سنتی در نماشویی ساختمان هست و وقت و زمان زیادی می برد و خطراتی را هم به همراه دارد قیمت نماشویی با این روش بسیار بیشتر از روش های دیگر است. برای هر کدام از این روش های اجرایی قیمت نماشویی ساختمان متفاوت است. از دیگر عواملی که بر قیمت نماشویی ساختمان تاثیر دارد تعمیر(پیچ و رولپلاک) یا رنگ کردن بعد از اجرای نماشویی است که این مبنی بر در خواست کارفرما اجرا می گردد و قیمت نماشویی آن جداگانه محاسبه می شود.لازم به ذکر است که برآورد نهایی و دقیق قیمت نماشویی ساختمان در همان زمان و قبل از شروع به کار انجام می شود و بنا به درخواست کارفرما و نظر کارشناسان متخصص روش مناسب انتخاب و اجرا می گردد.

 

تعرفه هایی که بر قیمت نماشویی ساختمان تأثیر گذار اند

 

برای نماشویی ساختمان شاید چیزی که ذهن کارفرما را درگیر می کند اول نوع نماشویی و دوم قیمت نماشویی ساختمان است. اینجاست که تماس با یک مشاوره کاردرست در زمینه نماشویی ساختمان می تواند بسیار تاثیر گذار باشد .از جمله عواملی که بر قیمت نماشویی ساختمان  دخیل است متراژ ساختمان است چیزی که حائز اهمیت است این است که ساختمان های بزرگ مثل برج ها هم احتیاج به تخصص زیادی دارد هم از نظر تیم کارشناسی که مرحله اجرایی را انجام می دهد وهم از نظر استفاده از مواد شوینده که به طبع مواد زیادی را می برد  این ها بسیار بر قیمت نماشویی ساختمان تأثیر گذار است و دوم اینکه بر حسب میزان کثیفی و جرمی که ساختمان دارد قیمت نماشویی ساختمان تغییر می کند مثلا در ساختمانی که متراژ بالایی دارد اما کار نماشویی ساختمان خود را به موقع انجام داده و در هر فصل یا حداقل دو بار در سال این کار را کرده است قیمت نماشویی ساختمان متفاوت تر است از ساختمانی که از آخرین باری که کار نماشویی ساختمان کرده چند سالی می گذرد.کلینیک ساختمانی کارویس برای ساختمان های که کار فرهنگی یا هنری می کنند و ساختمان هایی که به انجام امور خیریه مشغولند تعرفه هایی قرار داده که بر قیمت نماشویی ساختمان این نوع بنا ها بسیار تأثیر گذار است و با بهترین کیفیت اما کمترین قیمت نماشویی ساختمان این نوع بناها را اجرا می کند.

 

عایق کاری نما و تأثیر آن بر قیمت نماشویی ساختمان

 

بسیاری از کارفرمایان می خواهند نمایشان تا مدت طولانی نیاز به نماشویی پیدا نکند که برای این کار باید از موادی همچون رزین و نانو استفاده شود که این دو ماده قیمت نماشویی ساختمان را بالاتر می برد اما ساختمان شما تا زمان حداقل ۵ سال نیاز به نماشویی پیدا نمی کند.قیمت این دو ماده بسته میزان کیفیتشان متغیر خواهد بود اما قیمت نماشویی ساختمان با بعد عایق کاری با این مواد می تواند از متری ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان متغیر باشد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی را با بهترین  قیمت نماشویی ساختمان  و بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل واطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.


قیمت نماشویی ساختمان

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 206
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 171
  • بازدید سال : 3,778
  • بازدید کلی : 15,720